söndag 29 mars 2009

Hemma från stockholm




Den köpte jag i helgen


Dom här burkarna köpte jag också.



I helgen har jag varit hos Emma. Vi har haft det jätte bra.Hon visade mig en jätte stor loppis som vi gick på. Jag hittade en tillbringare och snygga plåtburkar.
Sen åt vi jätte god middag på lördag och på kvällen gick vi på bio, Män som haar kvinnor.

Det börjar bli riktigt kul att gå på loppisar. Det blir fler i sommar emma!!

På Tisdag åker jag till Hög och kollar på ett nytt boende. Super spännande ska det bli!

Nu ska jag fixa lite mat. Jobbar 7 till 16 imorgon.
Hej Hej!








3 kommentarer:

  1. BABE... Bara så att du vet så vill vissa att man ska länka till dom om man lånar bilder...
    Du borde länka till underbaraclara eftersom dom två översta är hennes...

    PUSS.

    SvaraRadera
  2. Duuu. Kan vi inte ha den där tapeten (bild 1) i sovrummet sen? så snygg.

    SvaraRadera